onsdag den 8. oktober 2014

Starbucks på en onsdag morgen - aaaaah

Vores hverdagsmorgener kører efter et meget stramt skema (hvis ikke I havde opdaget det.....) og jeg plejer at være på min pind kl 8 i den anden ende af byen. Men i dag er der "joint lab meeting" på den medicinske del af campus kl 9, og eftersom det ikke er fysisk muligt for mig at følges med Ulrik for derefter at tage på arbejde og med det samme tage videre et andet sted hen, så må jeg jo "nøjes" med at hygge mig lidt inde i byen :-0 (Arj okay, jeg kunne faktisk godt have nået 15 minutters arbejde, inden jeg skulle videre!). Derfor sidder jeg nu bænket på Starbucks inde på Main Street, hvor der er amerikansk efterårsstemning på den fede måde. Jeg håber det skinner lidt igennem:


 og ja, det er min cykel. Uuuuh.


I går var der "hike and beer and eats" med lab. Jeg har frivilligt meldt mig til "fun committee" og det var så vores første forsøg på et arrangement. Vejret var intet mindre end perfekt. Vi farede kun lidt vild ("nogen" så forkert på kortet - host host) og der var kun en enkelt der snublede over Fuzzy (lektorens småfede, halvgamle men meget "jeg VIL gå næsten forrest HELE tiden" hund. Jeg havde fornøjelsen af at få et lift med Randy (professoren ) og 2 andre post docs, og vi fik kommet frem til at vi burde lave et band: "the adjustable gastric lab band" for at være mere præcis. Når Matthias Tchoepp kan optræde med "the sugar daddies" på konferencer, burde vi også kunne sådan noget. Men eftersom der kun er een der kan betjene et instrument i form af en violin, bør vi måske droppe det.... Men vi kan jo altid vælge en lab theme song, som ifølge Randy burde være "work Birch" med Britney Spears. 

Jeg ELSKER mit nye arbejde, altså! 



Ingen kommentarer: