fredag den 20. februar 2015

Henry Ford museum

I dag tog vi til Henry Ford museet i Dearborn. Det kan varmt anbefales og for en gangs skyld tog jeg rigtig mange billeder.

Today we went to the Henry Ford museum in Dearborn, and for once I snapped a lot of photos.












Hvad?  Jeg sidder da ikke og glor paa mine iPhone! Jeg holder den jo slet ikke! (host host)

What? Nope I am not staring into my iPhone! See I am not even holding it! (ahem)


 For foerste gang i amerikansk historie ses her hvordan man spiser pretzel med kniv og gaffel.

For the first time in American history: a pretzel being consumed with silverware.


 Steampunk - for realz.


Vi bygger da lige en togbane med ALT i naturtro skala - og tilfoejer saa en M&Ms draesine til at fraese rundt paa banen (but why ????)

Hey! Lets build a very realistic model and then add two ridiculous M&Ms racing around the track. (but why ????)

 Eet af verdens stoerste damplokomotiver. Serioest!

One of the largest steam trains ever made. Seriously!



Og saa var der dengang boern blev spaendt fast saa'n rigtigt.

Once upon a time kids got strapped in REALLY good.



 "Mor. Maa jeg faa saadan en? Hva hva hva? Hvorfor skal vi allerede gaa videre? Hva?"

"Mom. Can I have one of these. Pleeeeease! Why do we have to go somewhere else? C'mon!"



 The Oscar Meyer Wiener mobile. Big and small versions.

 
Kommende landmaend?
Future farmers?



Ingen kommentarer: